Odstąpienie od umowy
1. Kupującemu, który jest Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy Kodeksu Cywilnego (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
2. Do skutecznego odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, wystarczy złożenie pisemnego oświadczenia przez Kupującego drogą mailową lub pocztową, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 1.
3. Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu w stanie niezmienionym wraz z Dowodem zakupu lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia.
4. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego, nie później niż w terminie 14 dni, na konto bankowe wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym na adres wskazany w Zamówieniu. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.
5. Warunkiem przyjęcia produktu jest jego niezmieniony stan i oryginalne opakowanie tj. produkt musi być owinięty folią stretch i zapakowany w oryginalny karton , w którym został zakupiony. Przy przyjęciu zwrotu na magazyn, przesyłka zostanie zweryfikowana pod kątem uszkodzeń . Jeśli w wyniku złego spakowania towar uległ dalszym uszkodzeniom, a fakt ten zostanie potwierdzony protokołem kurierskim , Klientowi nie przysługuje zwrot za towar.
Adres do zwrotu: Standom Sp. z o.o. MAGAZYN ul. Zielna 1D, hala 10b, brama 22, 55-200 Oława, kom. 793-101-728
Reklamacje
1. Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania zewnętrznego klient powinien odmówić przyjęcia przesyłki i spisać wraz z kurierem protokół szkody.
2. Reklamacja musi być złożona w formie pisemnej i przesłana drogą elektroniczną na adres e-mail reklamacje@standom.com.pl lub pocztą na adres siedziby Sprzedającego:
Standom Sp. z o.o., ul. M.Reja 16a, 50-354 Wrocław
3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Produktu, datę jej powstania oraz żądanie Kupującego. Wysłanie zdjęć drzwi z wadą może znacznie skrócić czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji.
4. Do reklamowanego produktu należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię.
5. W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Klient obowiązany jest bezzwłocznie poinformować o tym Sprzedającego.
a) Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego – a w szczególności monitora – nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
b) Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Klienta reklamacji w przeciągu 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do powiadomienia w tym terminie reklamującego o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
c) W przypadku uznania reklamacji przez Sprzedającego, Sprzedający po uzgodnieniu terminu z klientem odbiera reklamowany towar na własny koszt. Wysyłka towaru na koszt sprzedającego może odbyć się wyłącznie w przypadku uznania reklamacji i wyłącznie kurierem wskazanym i wysłanym przez Sprzedającego
d) Klient zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia (opakowania towaru) do transportu, w taki sposób, aby nie ulegał dalszym uszkodzeniom. Warunkiem przyjęcia produktu jest jego niezmieniony stan i oryginalne opakowanie , tj. produkt musi byc owinięty folią stretch i zapakowany w oryginalny karton , w którym został zakupiony. Przy przyjęciu zwrotu na magazyn , przesyłka zostanie zweryfikowana pod kątem uszkodzeń. Jeśli w wyniku złego spakowania towar uległ dalszym uszkodzeniom , a fakt ten został potwierdzony protokołem kurierskim, Klientowi nie przysługuje zwrot za towar.
6. Warunkiem niezbędnym do rozpatrzenia reklamacji na odległość jest dostarczenie kompletu dokumentacji, w tym:
a)Szczegółowego opisu uszkodzeń, okoliczności ich powstania lub zauważenia ( np. przy odbiorze od kuriera, przed, w trakcie, czy po montażu).
b) Protokołu uszkodzenia spisanego z kurierem w dniu i godzinie dostawy, jeżeli podczas jej przyjęcia stwierdzono najmniejsze nawet uszkodzenie opakowania zewnętrznego.
c) Scanu lub zdjęcia dowodu zakupu lub podania jego numeru.
d) Wyraźnego zdjęcia produktu w całości, po jego rozłożeniu lub rozstawieniu.
e) Wyraźnych zdjęć zbliżeń na wszystkie uszkodzenia, wadliwe elementy, lub wadliwe części, powodujące powstałe uszkodzenia.
f) Żądań klienta.
Komplet dokumentacji należy wysłać na adres reklamacje@standom.com.pl Proces rozpatrywania reklamacji będzie uruchomiony po otrzymaniu wszystkich wymaganych dokumentów. W przypadku ich braku, po upływie wyznaczonego terminu proces reklamacji zostanie zakończony, a sama reklamacja odrzucona.